Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

Då var denna helg över.
I fredags så försökte jag och Ola att beställa gemensamma tröjor till nästa helgs kryssning. Det visade sig tyvärr att dom hade så pass lång leveranstid så vi inte skulle hinna få dem innan vi ska åka, så nu har vi gått över till plan B. Den får förbli hemlig tillsvidare men jag kan garantera att foton kommer att komma senare.
Igår lördag så fick vi finbesök av Linda, Andreas och mina brorsdöttrar Jonna och Tilde.
Dom stannade här för en övernattning på vägen till sälen. Vi bjöd på plankstek och barnen fick välja fritt vad dom ville ha. Det resulterade i att Jonna åt hamburgare och Tilde åt makaroner med köttbullar. Dom har inte så höga krav dom barnen inte ;)
Idag efter frukost så reste dom vidare upp till sälen och jag fick en fin bild på Tilde i liften, så dom kom fram välbehållna. Var mycket trevligt att ha dem här.
Jag och Frida tog en promenad upp till Gittan och Leif där vi blev bjudna på lunch och fika. Sen åkte vi och hälsade på Forsstedt och Sara. Det har varit en väldigt lång söndag.. vi brukar ju ha en tendens att sova fram till lunch på helgerna men dom unga damerna slog upp ögonen halv sju. Strax efter detta hörde jag Tildes ljuva stämma ropandes "Hallå" utanför sovrumsdörren. Låg kvar i sängen en stund till men kvart över sju så tog vi oss ur sängen. Det är väl bara att börja vänja sig med att sovmorgnarna snart är över.
Eftersom det inte blev någon taco evening idag så blev det pizza. Kollade på sista avsnittet av solsidan och nu kollar vi på big brother.
Ser inte fram emot morgondagens jobb. Niklas är sjuk så ingen kör nu inatt. Mats var tydligen inte så frisk han heller så om det vill sig riktigt illa så får jag köra ensam imorgon. Eftersom ingen har kört natt så kommer allt att vara kvar att köra imorgon bitti. Som om detta inte var nog så är nog inte scanian körbar så vi får se hur detta går. Min lastbil har stått sen förra måndagen så den vet man ju inte om den kommer att starta överhuvudtaget. Men men.. Det får visa sig.
Det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.
Hoppas eran helg har varit lika rolig som min.
Over and out!


Inga kommentarer: