Summa sidvisningar

torsdag 19 februari 2009

AC/DC

Imorgon smäller det!
Jag, Matte, Tobbe, Leino och Ronny åker till stockholm och globen för att se på AC/DC!!!!! Kommer att bli förbannat roligt!
Ikväll ska det planeras vilken bil vi ska ta och sen imorgon eftermiddag så åker vi till hotellet som ligger i solna. Öl, Goda vänner och bra musik. Kan det bli bättre? När vi köpte biljetterna så tyckte jag att det var en evighet tills vi skulle få åka men det har bara smällt till och nu är det dags.
Nu håller Frida på att laga lövbiff och pommes och jag fixar kvällens film så snart ska jag sjunka ner i soffan och ta det lugnt. Måste försöka vara vaken sent ikväll så jag inte vaknar halv sex imorgon bitti. Jag har svårt att sova på förmiddagen nuförtiden. Förut var det inte något problem att sova till 14 men nu ligger jag och vrider mig när klockan är 09. Kroppen anpassar sig fort till dagtidsjobb.
Jag önskar er alla en trevlig helg och jag lovar att uppdatera hur min helg har varit när vi kommer hem igen.
Tack för mig, Hej!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ha helt sjukt kul i tokholm nu!

kebabpizza sa...

Ja det ska nog inte bli några problem :)