Summa sidvisningar

lördag 28 februari 2009

Gårdagen blev mycket trevlig.
Först kom Sjögge hit en sväng och lämnade lite spel och drack kaffe. Sen kom Lutcha, Malin, Jennifer och Kevin hit och fikade och Jennifer ville självklart testa dom efterlängtade trummorna. Hon hade bättre taktkänsla än flera av mina vänner trots att hon bara är 6 år haha. Jag nämner inga namn.
Sen kom Matte, Tobbe, Helena, Forsstedt och Sara hit och så käkade vi smörgåstårta och sen blev det fika på det. Mycket gott och trevligt!
Blev en lugn och skön kväll som inte slutade alltför sent.
Idag efter att jag fixat gårdagens disk så kollade vi på "Sveriges värsta bilförare"
Ja vad ska man säga. Det är ju hemskt att veta att man kan möta sådana idioter i trafiken när man är ute och kör. Visst överdriver dom säkert en hel del för att dom är med i programmet men man ser ju tydligt att vissa har noll koll. Dom borde leta upp stolpskotten från vägverket som har gett dessa människor körkort och ge dom en fet spark i arslet. Dom kan då tydligt inte avgöra vem som är säker i trafiken och inte.
Nog om detta! Ikväll är det fest som gäller.
Frida har bjudit hit jobbarkompisar så det kommer nog en del folk jag aldrig har träffat så det ska bli skoj. Sen blir det Hela huset gungar. Jonas kommer hit och håller mig sällskap så jag inte enbart är omringad av sjukhusfolk. Känns tryggt!
Jag ser fram emot en rolig dag/kväll.
Over and out!

Inga kommentarer: