Summa sidvisningar

söndag 2 mars 2008

Lördag 2008-03-01

Lördagen blev rätt seg vill jag lova. Gick upp, käkade frukost och kollade på nyaste lost som hade kommit medans vi var på kryssning.
Efter detta så kom Matte hit tillsammans med Tobbe och Helena och hämtade oss för vi var bjudna allihopa till Forsstedt och Sara på middag.
Jag och Frida hade förra middagsbjudningen så denna gång var det deras tur.
Vi fick supergod mat. Goda tunnbrödrullar fyllda med pepparrots ost och kött, En god ugnsbakad kyckling och ris samt en jättegod paj som enligt Sara heter "Partypaj" Hon hade fått receptet av en gammal dam om jag inte minns fel.
Blev en hel del dricka och sen testade vi deras nya ps3a.
Efter allt detta var det dags för stan och hela huset, men efter lite incidenter med Tobbes röda huvud och lite allmänna tveksamheter så blev krogen inställd och istället så skjutsade Krenn hem oss.
Men kvällen blev ytterst trevlig! Nu får vi se vems tur det är att ha middag nästa gång, om jag inte minns fel så hörde jag att det ryktas om Tobbe och Helena.
Over and out!

1 kommentar:

Helena sa...

Haha ja det var nära att Nasa kom och hämtade mannen från Mars .... haha. Jag hämnades genom att spela in hans gris snarkningar....När jag surade :)