Summa sidvisningar

tisdag 25 mars 2008

Tisdag 2008-03-25

1. 2.


3. 4.

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.. börjar bli dålig på att uppdatera.
Vad har hänt sen sist undrar ni nu? Jo det ska jag tala om.. jag har ägnat hela helgen åt att jobba..(se bild 1) mycket att göra och fina pengar blev det. v-75 på rommetravet och påskmiddagar lite här och var.. Trevligt värre!
På söndagen så var vi bjudna till Gomerssons på påskmiddag och det var riktigt smaskigt. Mycket god mat så man åt så man nästan sprack. Fick även god påsk snaps! Trolla tyckte om påskägget och beslagtog ena halvan som sovplats ( bild 2)
Sen följde Jonas med hem och så drack vi lite öl och sen vidare ner på bolanche och Svenne Rubins påsk konsert.(bild 4) Jag önskade "Bjud aldrig Berit på böckling" och självklart spelade dom den! En trevlig kväll!
Måndagen så blev det handling och tacos eftersom söndagens traditionsenliga tacoätning blev inställd pg.a påskmiddagen.. På bild 3 kan ni se mattes tacotårta. Lägg märke till att det är en pizzatallrik så det är en hel del mat vill jag lova haha.
Idag Tisdag så har jag haft fullt upp. Varit på gymmet, städat, diskat, lämnat redovisningen till jobbet, rakat av mig håret m.m Har också varit i falun på teorilektion om Servostyrning, bränslesystem, däck och kopplingsklasser.. mycket intressant. Stannade på vägen hem och köpte rosor och en chokladask till Frida för hon fick fast anställning på 27:an idag =) Hon blev jätteglad! Nu ska jag lägga mig och läsa har jag tänkt så tills nästa gång.. ha det bäst!
Dagens citat av Tobbe från "I en annan del av köping" " fy fan vilka äckliga djur!"





1 kommentar:

Helena sa...

Guu vad gulligt med rosor och choklad! Helt oväntat.....fysjutton! Frida får måste vara glad för att ha dej :)