Summa sidvisningar

tisdag 4 mars 2008

Tisdag 2008-03-04


Frida hade jobbat natt så jag smög upp och käkade lite gröt och sen tog jag en promenad till gymmet. Var riktigt fint vårväder ute med sol och torr asfalt. Blir det lika fint imorgon så ska jag passa på att tvätta bilen. Passade på att ringa Ola och fixade jobb både fredag och lördag natt.
Gymmade och sen promenad hem. Kom hem lagomt till Frida slog upp ögonen så vi hann tala lite medans jag åt lunch och sen åkte jag iväg till falun för en teorilektion om bromssystemen på lastbil. Kunde det mesta redan men det var bra med repetition av lärare. Alltid fastnar det lite mer än innan.
Plockade upp Simon och sen åkte vi hem och lagade lite wook. Han ville testa Colin mcRae Dirt så vi spelade det ett tag och sen kollade vi på karate kid 1.. riktig klassiker hehe.
Nu är kvällen snart slut och det återstår väl bara att säga -Godnatt!

Inga kommentarer: