Summa sidvisningar

söndag 2 mars 2008

Söndag 2008-03-02

Sov rätt länge och när jag väl vaknade så spelade jag vidare på Colin mcRae. Blev klar med hela karriären idag så det var skoj. Nu kan man finslipa och gå in på lite högre nivå. Krenn kom förbi och tjötade lite och laddade sin telefon lite och sen åkte han vidare till sin mor. Efter detta så tog vi bilen och plockade upp Matte. Det var ju nämligen dags för den sedvanliga tacohandlingen samt storhandling. Blev full vagn och självklart avstämning. Så jäkla typiskt när man har vagnen full med varor. Men det gick bra och snabbt.
Åkte hem och så fixade jag och Matte ihop maten och så kom Krenn igen och var med och kollade på film. Såg "In the valley of Elah" och den var bra tyckte jag. Frida fixade bär och vit choklad i ugn och till det vaniljglass, det är lite av en favorit dessert.
Sen började lagomt Wallander "Afrikanen" så jag slökollade på den när de andra karlarna hade gått hem. Sen kom jag på att jag inte hade skrivit i bloggen på många dagar så nu har jag uppdaterat alla dagar sen i torsdags.
Nu är det bara sängen som väntar. Tack och hej.
Förresten ringde Kim igår kväll och frågade om jag kunde köra hem Carro för hon spydde som en drake haha. så kan det gå när inte haspen är på.
Over and out!

Inga kommentarer: