Summa sidvisningar

måndag 17 mars 2008

Måndag 2008-03-17


Idag har jag äntligen köpt nytt espressokaffe. Har gjort rent espressobryggaren så nu jäklar blir det kaffe och kaffedrinkar. Riktigt gott är det med smaksättning och lite smått och gott!!
Har varit på gymmet och tränat och så lite handling på ica. Träffade Micke där och han sa att dom hade fått lite mer ordning i huset så jag får se till att åka dit och kika någon dag hur det ser ut.
Igår när vi handlade så hittade jag en ny bok av Karin Fossum. Var skoj att hitta en ny bok för jag har läst alla andra hon har skrivit. Började läsa dom böckerna när jag var i Thailand och jag fastnade direkt. Var lite svårare att få tag i dem där borta men jag hittade iallafall en hel del av dem. Man har ju rätt mycket tid att läsa när man är utomlands. Började läsa den igår kväll och den verkar bra!
Sitter och slökollar på american idol.. man blir alltid lika förundrad över hur kassa vissa är? Varför gå dit och sjunga när man ändå suger på det? Fast det är ju å andra sidan dom som är skojiga att se på!!
Ska kolla vidare nu. Ha det!

Inga kommentarer: