Summa sidvisningar

torsdag 6 mars 2008

Torsdag 2008-03-06

Idag vaknade jag av att Trolla den lille jäkeln jamade och spöade upp sovrumsdörren. Klev upp och Samuel var redan vaken, han kom hit igår och sov här tills idag. Vi ägnade mest gårdagskvällen åt xbox. Guitarhero och Colin mcRae. Det var riktigt kul!!
Han gick iväg rätt snart för han skulle möta Tina på stan så då åkte vi till gymmet. Jag tränade och Frida som är rätt förkyld tog en halvtimme i solariet så nu ser hon ut som en kräfta vill jag lova. Det är ingen risk att man missar henne iallafall haha.
Efter detta så köpte jag avfettning och sen vidare upp till Fridas föräldrar för biltvätt. Gjorde rent både invändigt och utvändigt samt hela motorrummet. Bytte en lampa som var trasig och grejade med lite annat också så nu är den i tiptop skick igen.
Drack lite kaffe och sen hjälpte jag Frida att städa ur golfen invändigt. Jonas och Leif har gjort ett riktigt bra jobb med att fixa rosten och lagat lite allt möjligt som var trasigt så nu ska den ut på blocket. Den var riktigt fin nu!!

Åkte hem och nu håller jag på att laga mat. Hasselbackspotatis, helstekt fläskfilé och brunsås. Blir en smarrig torsdagsmiddag eftersom vi ska jobba natt båda två hela helgen. Ska se nyaste Irene Hüss också.. hoppas den är lika bra som första.

Förresten så såg jag Lina idag också och hon brukar klaga på mig att jag aldrig hälsar på henne så idag när jag för en gångs skull såg att det var hon så både tutade jag och vinkade.. men såg hon mig??? näääää.. då hade hon självklart mp3 i öronen så hon var i sin lilla egna värld.. så kan det gå. Men nu kan hon inte klaga iallafall haha.

Nej nu ska jag gå och fixa ihop såsen för buljongen har stått och kokat i en halvtimma nu.

Tack och hej!

Inga kommentarer: