Summa sidvisningar

lördag 15 mars 2008

Lördag 2008-03-15





Tjohejsan!
Har inte skrivit något denna vecka för jag har inte haft lust helt enkelt.. eller så har jag inte tänkt på det. Välj själv!
Veckan har varit rätt vanlig. Plugg och fyra gånger gym.
Drack lite öl med Kjerrman i onsdags och var ner på engelska en sväng.. annars har det väl inte hänt så mycket ovanligt.
Idag å andra sidan så har vi varit ner till stockholm och upplands bro eftersom min käre brorsdotter Jonna fyller 4 år. Kalas!!!
Hon fick två pussel av oss och hennes syster Tilde fick en väska full av nalle phu lego i stort format. Hon är nämligen bara 2 år. Hon blev jätteglad!! och det blev Jonna också. Duktig som hon är så byggde hon dem snabbt. Frida gjorde även flätor i hennes hår och hon blev jättefin. Så hade hon fått en prinsess klänning så hon var en riktig liten prinsessa.
Nu när vi har kommit hem och ätit så kollar Frida på melodifestivalen. Jag sitter här och får lov att lyssna vare sig jag vill eller inte. Dricker öl och snart kommer Jonas hit för det är ju ändå lördag och den kvällen ska ju inte gå till spillo!
Med andra ord, en skön och bra vecka!!!!
Over and out!





1 kommentar:

Sara sa...

haha vad fin du var som pippi =) .. jag slapp vara själv igår. heja heja.. blev utgång i falun... igen..