Summa sidvisningar

måndag 10 mars 2008

Måndag 2008-03-10







Hej alla glada.




Har inte skrivit på några dagar så jag tänkte göra en liten redogörelse för vad som har hänt i helgen.


Fredags natt jobbade jag och likaså lördags natt.


Skapligt mycket att göra så tiden gick fort och det är aldrig fel!!


Söndagen blev slapp som vanligt, handling med Matte och sen tacos. Kollade på


"I want candy" som handlade om två grabbar som skulle spela in en porrfilm. Rätt rolig film faktiskt! Krenn kom förbi och smakade lite taco också. Frida gjorde en smulpaj med blåbär och hallon som var jättegod!




Idag "måndag" så råkade vi sova alldeles för länge för vi vaknade av någon anledning inte av Fridas klocka när den ringde?? Så vi blev väckta av att Malin ringde och talade om nå ljus. Då var det bara att skynda upp och äta frukost och sen iväg till gymmet.


Hem och duscha och sen vidare iväg för att uträtta massa ärenden och till affären för lite kompletteringshandling. Stannade även förbi vid Marie och Mickes nya hus och tittade. Jättefint var det! ska bli skoj när dom har fått iordning allt!


Sen åkte vi hem och jag lagade ihop väldigt god mat så nu sitter jag och njuter av ett glas rödvin!


Frida ser nu på CSI och jag har precis gjort iordning en kanna kaffe så det blir till att dricka lite sådant snart.




Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!

Inga kommentarer: