Summa sidvisningar

torsdag 20 mars 2008

Skärtorsdag 2008-03-20




På onsdagen så klev vi upp och drog iväg till gymmet. Sen när vi var klara så åkte vi till Sundborn och hälsade på Malin, Kevin och Jennifer. Mattias var på jobbet så han missade vi som vanligt. Min lilla gudson Kevin hade växt och blivit stor kille nu som kunde krypa i en hiskelig fart och gå om man höll honom i händerna. Jennifer hade en kompis där så för en gångs skull så fick jag fika ifred utan att hon kom och drog i mig och ville leka haha. Sen så skulle dom iväg på babysim så då åkte vi hemmåt. Plockade upp Samuel och sen vidare till affären för att handla lite saker till middagen. Matte kom förbi och käkade också och lite senare kom även Sjögge förbi och spelade lite CoD 4. Blev en trevlig dag.
Idag Skärtorsdag så tog vi en lång och skön promenad runt i bergslagsbyn och bort mot lergärdet och tillbaka. Solen lyste men det var rätt kallt endå så jag ångrar att jag inte tog en mössa för öronen var iskalla när jag kom hem. Efter det så fixade jag lite med kabeln till Fridas bilstereo och sen var jag ut och monterade in den så nu kan hon lyssna på på skivor i bilen igen. Lite trist med bara radio. Jag har lånat Mattes fm sändare och den funkar toppen i TTn så jag får nog lov att köpa mig en egen så jag kan använda mobilen till musik istället för att bränna skivor.
Sen åkte Frida till american takeaway och köpte (hör och häpna) pizza!!! Har inte ätit flottig mat på över en månad nu så vi kände att vi ville ha en el taco. Var jättegod men efteråt så var jag så äckligt mätt.. riktigt illamående mätt, och den känslan har jag inte haft sen vi la om dieten.. så nu om jag blir sugen på pizza så kommer jag att tänka på den känslan så blir jag nog inte så sugen nå mera.. Kollade på "The illusionist" när vi käkade och det är en jäkligt bra film! Se den!
Sen pulade jag lite med datorn och nu är det inte så mycket kvar innan läggdags. Måste vara uppe ett tag till bara så jag kan sova länge imorgon. Ska jobba natt både långfredag och påskafton. På söndag blir det påskmiddag och det ska bli riktigt gott!!!
Glad påsk!
Måste citera Tobbe från en annan del av Köping: "Hur blir det med det där jävla kaffet?" hahaha







Inga kommentarer: